недеља, 4. март 2012.

Sve sto treba da znate o neverstvu.


 

Kako se ponašaju znaci Zodijaka kada su neverni

Nedelja, 04. 03. 2012. | Blic žena, Jelena Vukelić| Komentara: 1
Kako se ponašaju znaci Zodijaka kada su neverni
Na osnovu astrološke analize lako možete da saznate kako se svaki znak Zodijaka ponaša kada prevari partnerku, na koje načine krije neverstvo, da li je spreman da zarad avanture okonča vezu i kako će podneti ako partnerka odluči da ostavi njega.
Opširnije

Kakav oblik lica imaju neverni muškarci

Nedelja, 14. 08. 2011. | ŽenaKomentara: 9
Kakav oblik lica imaju neverni muškarci
Naučnici izgleda obožavaju da se bave proučavanjem fenomena prevare, a u najnovijim studijama tvrde da se po obliku lica muškarca može lako videti da li je sklon neverstvu.
Opširnije

Zašto su, zapravo, muškarci neverni?

Utorak, 26. 10. 2010. | Mariota VlaisavljevićKomentara: 59
Zašto su, zapravo, muškarci neverni?
Muškarci su retko verni jednoj ženi celog života. I čuveni Bred Pit je prevario „savršenu“ Dženifer Aniston, što ne uliva mnogo nade „običnim“ damama. Kolumnisti portala Ivillage.com pokušali su da otkriju zašto su muškarci neverni i da li baš svi traže zadovoljstvo izvan veze ili braka.
Opširnije

Suprug ima ljubavnicu, šta da radim? savet

Petak, 06. 08. 2010. | Aida ZonjićKomentara: 0
Posle 27 godina braka otkrila sam da je moj muž, sa kojim imam dvoje punoletne dece našao, ljubavnicu. Sve je počelo za Novu godinu kada sam pronašla poruku koju joj je poslao, a glasila je: „ljubavi, sve bi bilo drugačije da si ti ovde sa mnom. Naime, on je pre Nove godine dobio posao van našeg grada, kao terenski radnik, verovatno je tada sve i počelo, tačnije negde u novembru prošle godine. Posle toga on se pravdao da sa njom nema ništa, da je to bilo bez značaja. U tom periodu i njegovo ponašanje prema meni počinje da se menja. Onda u martu ove godine namerno odlazi opet na teren jer je od januara do marta bio kod kuće. Pre nekoliko dana je dolazio kući i opet sam pronašla te poruke. Zvala sam tu ženu i ona zna sve o našoj porodici, kao i detalje koje ne bi trebalo da zna. Moj sin ne priča sa ocem od januara i još nisam videla da neko dete može toliko da mrzi svog oca. Tokom braka me je nervirala suprugova zavisnost od alkohola i uvek sam se trudila da ga odmaknem od kafane. Već jednom sam bila u depresiji, a izvukla sam se najviše uz decu. Takođe sam operisala, tj. odstranjene su mi materica sa jajnicima i nadbubrežna žlezda. To je bio veliki šok za moj organizam zbog hormona. Sve vreme pored njega sam se trudila da mu ugodim i ne mogu da shvatim da se on tako ponaša. Sad kad su mi deca završila fakultete i kad treba da uživamo u životu, on meni pravi ovakve skandale. Rekla sam mu da hoću da se razvedem i još mnogo stvari, ali on ne želi da da nikakvo objašnjenje za tu ženu, čak ni deci. Kaže da sa njom nema ozbiljne namere. Ne znam šta da radim, na korak sam da opet upadnem u depresiju. Zadnjih nekoliko godina koristim ksalol i zoloft jer imam teške migrene i loše spavam. Molim vas za savet?
Opširnije

Danas je lako raskrinkati preljubnika. Pogledajte kako

Utorak, 13. 07. 2010. | Olivera VučetićKomentara: 9
Danas je lako raskrinkati preljubnika. Pogledajte kako
Bili ljubomorni ili ne, bar jednom ste se zapitali da li vas je partner nekad prevario. Iako najčešće savladamo sumnje, tako što odmahnemo rukom i ne dozvolimo im da nas muče, ima i onih koji će voljenu osobu ipak nekako proveriti. Najviše je onih koji će se sami igrati detektiva, ali sve češće se dokazi traže uz pomoć profesionalaca. Detektivske agencije se neretko bave otkrivanjem neverstava, a posao im je danas mnogo lakši jer su im spravice koje je nekad koristio samo čuveni agent 007 sada na raspolaganju. Prisluškivači ili kamere u ručnim satovima ili dugmićima dostupni su svima, a, ako je to vaš izbor za testiranje poverenja, u pomoć možete pozvati i poligraf.
Opširnije

Kada ljubav zaslužuje još jednu šansu

Sreda, 28. 04. 2010. | Jelena VukelićKomentara: 0
Kada ljubav zaslužuje još jednu šansu
Istraživanja pokazuju da se osam od deset parova odlučuje da nastavi vezu nakon neverstva jednog od partnera. To, međutim, uspeva jedino ako se prevara zaista oprosti, dok prebacivanja samo dublje kvare odnos.
Opširnije

Ispovesti 3 prevarene žene: Bračna nevera kao šamar za buđenje

Nedelja, 21. 02. 2010. | Jelena Vukelić| Komentara: 5
Ispovesti 3 prevarene žene: Bračna nevera kao šamar za buđenje
Da li treba oprostiti prevaru? Terapeuti tvrde da je neverstvo posledica dugotrajnih neraščišćenih problema i da nikada ne dolazi iz čista mira. Iako zvuči neverovatno, ako iskreno oprostite partneru, vaša veza će zaista postati bolja jer ćete oboje raditi na tome da poboljšate brak. Pogledajte kako su se naše tri sagovornice izborile s neverom voljenog čoveka.
Opširnije

Pouzdani znaci da je prevara na pomolu

Četvrtak, 24. 12. 2009. | Mariota VlaisavljevićKomentara: 0
Pouzdani znaci da je prevara na pomolu
Budite mudre i pažljive ako svog dragog nameravate da optužite za prevaru. Sumnja je dozvoljena, ali je u ovakvim nezgodnim situacijama teško dokaziva. Uglavnom je to igra "moja reč protiv tvoje". Ovih devet znakova gotovo pouzdano otkriva da on vara ili da to namerava da učini.
Opširnije

Nepoverenje u braku savet

Ponedeljak, 09. 11. 2009. | Aida ZonjićKomentara: 0
Imam 26 godina, 10 godina sam u braku i imam troje dece. Pre nekih 4 godine imala sam aferu. Prekinula sam je posle osam meseci, kad je suprug saznao. Nedugo zatim sam ga ja uhvatila sa drugom ženom. Oprostili smo jedno drugom, ali ja od tada ne mogu da živim u miru. Lad ode negde ja mislim da je bio s drugom i onda se nerviram i svađam s njim. Jednostavno rečeno, pucam po svim šavovima. Daje mi dokaze da me voli, ali ne verujem mu. Šta da radim, da se rastanem ili da mu verujem?
Opširnije

Bračni problemi savet

Utorak, 15. 09. 2009. | Milica PetrovićKomentara: 0
Posle devet godina braka suprug se okrenuo drugim ženama − traži devojke koje su duplo mlađe od njega (ima 47 godina, a devojke su oko 23-24 godine). Oseća da ga brak pritiska, želi neku promenu. Pre godinu dana upoznao je udatu ženu od 24 godine, slao joj je poruke, pesme preko interneta… Kada je video da mu ne odgovara na ljubavne signale, napio se i pred detetom od 9 godina me udarao, psovao, tako da je dete pretrpelo šok. Od tada se plaši oca, boji se da me ne udari i plače na najmanji nagoveštaj nervoze od strane mog supruga. Nekako je prošlo sa tom devojkom, ali preko interneta je upoznao crnkinju iz Afrike koja mu šalje slike, ljubavne poruke i traži da joj pošalje 2.000 evra koje će je osloboditi iz nekog izbegličkog logora. Ne obazire se na upozorenja da je sve to prevara, i juri kredit da joj pošalje novac. Više mi je sve dojadilo. Živimo u Grčkoj odakle je suprug (ja sam Srpkinja koja ima samo dozvolu boravka). U zajednici smo sa svekrvom, sa kojom takođe imam problema. Sve to ne govorim suprugu iz straha da ne dođe do opšte svađe i da dete ne pati još više. Što se tiče seksa obično nemam želju. Problemi sa svekrvom negativno utiču na mene, pogotovo što sve držim u sebi, a i kada vodimo ljubav suprug traži da radimo perverzne stvari (želi da piškim po njemu, što je meni odvratno). Znam i svesna sam da je seks važan u braku, ali ja ne mogu više.
Opširnije

Ne kockajte se sa bračnom srećom

Utorak, 15. 09. 2009. | Indira Bajrić| Komentara: 0
Ne kockajte se sa bračnom srećom
Duhovni odnos sa trećom osobom ponekad može biti destruktivniji za brak nego prolazna seksualna avantura. Kad čujete ili sami izgovorite reči – mi smo samo prijatelji, vreme je da uključite alarm za spasavanje braka.

Нема коментара: