понедељак, 30. септембар 2013.

Мирослав Б. Душанић

Websiteinhaber

  • Мирослав Б. Душанић
    ПЈЕСНИЧКИ КОШМАРИ    

    одакле да кренем
    у свијет
    у ту пјесму

    иза мене
    и испред мене
    гроб до гроба

    а на длану
    лица и погледи
    ћуте

    као да се ништа
    промијенило

    није

    у бити
    ја сам још увијек
    на почетку

    из ноћи у ноћ
    градим и
    разграђујем снове

    ишчекујем годоа
    а свако чекање је
    мучно


    КРАТКА ИЗБЈЕГЛИЧКА

    ако ми се икада
    ливада
    мог завичаја
    у очи поново
    преслика
    билo очева или
    она комшијска
    велика
    буди милостив
    господе
    у њедра ми змију
    удјени
    нека ми у срце
    отров убризга и
    ослободи ме
    мучног бројања
    насилно
    упокојених очију




    СРПСКЕ ПРИЧЕ

    Епскe пјесме
    И приповиједања
    О пропасти
    Траговима проклетства
    У чину одрицања
    Од наслијеђа
    И нових покушаја
    Раздвојености
    Брат брату није драг
    Брат брату није
    Друг

    Потопи и опсаде
    Варваризми
    Замке у личним
    И колективним
    Драмама
    Гвоздени окови
    И решетке
    Као простори
    Произвољности
    Формирају један
    Посебан круг

    Ватре и опекотина
    Срче и посјекотина

    Кључних дана
    У нашим венама
    Изворишта у самоћи
    Фрагмената говора
    О слободи из уста
    Наших пријатеља
    С рукама на обарачу
    И осмијесима
    Пакосним
    И тако поново
    У круг

    Епскe пјесме
    И приповиједања

    О пропасти...

Нема коментара: